Der Polizist

von Jürgen Herbst

Freher wor et su üblich, dat et en jedem Dorf, je no Grieß, äne oder zwei Poliziste goaf. Ma hätt Schandarme iwwer se isoat. Mir hatten en Biewer och zwei Schandarme. Die hatten en fäine blaue Uniform an, offem Kopp soaß en Pickelhauf, dat wor en Helm met ner goldenen Spetz owe droff. Emm de Bauch wor en ganz bräte Gertel ischlunge un an dem Gertel hing en lange Säwel. Äne von denne zwei muß en ganz bieße Mann iwese sein, dat verzehlt ma sich häit noch in Biewer. En Polizist met rude Hoor un emm lange rude Schnorres unner de Nas. Dä hätt alle Läit, wo ä nur konnt, e Prodogoll imacht.

Am Steech, dat es die Fußgängerbregg iwwer de Widdbach am Fußballplatz, hing zum Beispill e Schild dat et verbote wär, iwwer die Bregg met dem Fahrrad ze fahre, ma dorft met iwerhauptnix drewwer fahre, ma dorft net drewwer räite un ma dort kän Vehzeuch drewwer träiwe. Unnerschriwwe wor dat von de Polizeiverwaltung.

Änes Dachs hieß et, dä Schandarm stiht off de annere Seit un micht widder Knöllcher.

En ganz iwitzte Biewerer koam grad met säinem Läterwäjelche an un wollt iwwer de Bregg. Met paar Handgriffe hätt der dat Wäjelche ausenanner ibaut un hätt jedes Dehl einzeln iwwer die Bregg idroan. Off de annere Seit hätt e dann unner de Oche des Schandarms dat Wäjelche widder zusamme ibaut un es säiner Weje izoche.

Dä Schandarm hät sicherlich innerlich vor Wut ikocht.

Die Kommentare sind geschloßen.